سلام خانوما میشه لاک بزنم خطرناک نیس؟

۳ پاسخ

اره عزیزم لاک ساده که چیزی نداره

اره عزیزم بزن

من کاشت دارم.. دکترم از همون اول اوکی داد

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری