انتی به من گفت ۷۰ درصد دختر و درست نبود
اگر جای خوب رفته باشی امکان اشتباهش کمتره منو تو ۱۲ هفته گفت دختره و دختر بود
دکتر من انتی گفت دختر آنومالی هم رفتم گفت دختر تو کارش خیلی دقیقه
اره من
بله من اینجوری شدم
به منم آنتی 70درصد دختر داده
۶۰ درصد
یه احتماله دیگه
جای خطاش هم زیاده
توی انتی زیاد ب جنسیت توجه نکن اگ دکتر خیلی خبره باشه امکان درست بگه هست
ممکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.