سلام خانما کسی بوده انتی بگن ۶۰درصد دختره ولی اشتباه باشه؟

۹ پاسخ

انتی به من گفت ۷۰ درصد دختر و درست نبود

اگر جای خوب رفته باشی امکان اشتباهش کمتره منو تو ۱۲ هفته گفت دختره و دختر بود

دکتر من انتی گفت دختر آنومالی هم رفتم گفت دختر تو کارش خیلی دقیقه

اره من

بله من اینجوری شدم

به منم آنتی 70درصد دختر داده

۶۰ درصد
یه احتماله دیگه
جای خطاش هم زیاده

توی انتی زیاد ب جنسیت توجه نکن اگ دکتر خیلی خبره باشه امکان درست بگه هست

ممکنه

سوال های مرتبط

مامان سوگل و تو ❤️ ی مامان سوگل و تو ❤️ ی هفته شانزدهم بارداری