سلام به نظرتون کی گوش های دخترم سوراخ کنم؟

۱۰ پاسخ

هر چی بزرگتر بشه درد بیشتری حس میکنه

منم میترسم با دستکاه سوراخ کنم عفونت کنه دلم میخواد با آنژیوکت باشه

منم هفت ماهگی سوراخ کردم اشتبا کردم کاش از نوزادیش

من ۲۰ روزه سوراخ کردم راضیم از تصمیمم الان سوراخ کنی بهتره

من امروز سوراخ کردم

من بعد از ۱۰ روزگیش سوراخ کردم
هرچی بزرگتر بشه بیشتر درد میکنه

من یکماهگیش سوراخ کردم
هرچ زودتر بهتر و راحت تره

من دو ماهگی سوراخ کردم

من ۴ ماهگی سوراخ کردم

همین حالا تا هوا گرم نیست و سرد نیست

سوال های مرتبط

مامان پسرم ❤️ مامان پسرم ❤️ ۱۶ ماهگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی