هر چی بزرگتر بشه درد بیشتری حس میکنه
منم میترسم با دستکاه سوراخ کنم عفونت کنه دلم میخواد با آنژیوکت باشه
منم هفت ماهگی سوراخ کردم اشتبا کردم کاش از نوزادیش
من ۲۰ روزه سوراخ کردم راضیم از تصمیمم الان سوراخ کنی بهتره
من امروز سوراخ کردم
من بعد از ۱۰ روزگیش سوراخ کردم
هرچی بزرگتر بشه بیشتر درد میکنه
من یکماهگیش سوراخ کردم
هرچ زودتر بهتر و راحت تره
من دو ماهگی سوراخ کردم
من ۴ ماهگی سوراخ کردم
همین حالا تا هوا گرم نیست و سرد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.