عزیزم اصلا استرس نگیر ،مرتب خودتو با شامپو بچه و آب ولرم بشور خشک کن سشوار بگیر من اوایل زایمان ایقد سشوار گرفتم ک سر سه روزه بخیه هام خشک شدن
از کجا فهمیدی بخیه ات باز شده
من روز ششم بع حدی میسوخت فکر میکردم باز شده نگو گوشت اورده😫
چطوری متوجه شدی بخیه ات باز شده
بخیه نمیزنن دیگه فقط پمادودارومیدن که عفونت نکنه
بخیه بستگی به مواظبت خود شخص داره وقتی مراعات نکنن باز میشه
مگه طبیعی بودی؟
بخیه هات جذبی نبود؟
چرا اینقدر این روزا میبینم زایمان طبیعی بخیه هاشون باز شده چرا اینقدر زیاده شده
چطور جرعت میکنید طبیعی میارید؟
من که خودم هنوز زایمان نکردم ولی خواهر شوهرم ۹ ماه پپیش زایمان طبیعی داشت ۲ تا از بخیه هاش پریده بود دیگه دکترش گفته بود همونجوری بمونه جوش میخوره ولی الان که جوش خورده میگه گوشت اضافه آورده
بنظرم با یه دکتر خوب مشورت کن
زایمانتطبیعیبوده؟؟
باید بری دوباره بخیه بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.