فک کنم 15
ی فولیکول 8 داشتم و یک 9 باردار شدک
من ماه اول تحت نظر شدم فولیکول 10/9 بود با تنبلی تخمدان بدون قرص دارو
بعد دارو مصرف کردم شد 23فولیکول
تنبلیمم خوب شد باردار نشدم
دوبارع دارو خوردم فولیکول 20/22
داشتم بازم نشدم
باز دارو خوردم این ماه فولیکول یکی آزاد شده بود دوتا 14/15داشتم دوتا هم خیلی رشد کرده بود کیست شده بود
دیگ اقدام داشتم 7 روز دیگ موعدمع ببینم چی میشه 🥹🥹🥹🥹
والا یه ماه فولیکولم روز۱۲سیکلم۱۸بود باردار نشدم ماه بعد پنج شش تا فولیکول ۲۰اینا داشتم عالی بودن تخمدانهام ohssشده بودن بازم باردار نشدم این ماه هم روز ۱۲سیکل دوتا فولی۱۷و یه۱۹تخمدان چپ داشتم که بازم مطمئنم نیستم ببینم چی میشه هر چند هیچ امیدی ندارم فقط میخوام روزا بگذرن پریود بشم برم عکس رنگی
۱۸ و ۱۶
15 و ۱۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.