خانما با فولیکول چند باردار شدید؟

۶ پاسخ

اصلابه این چیزفکرنکن من 4سال تمام هرماه چک میکردم فولیکولام عالی بودباردارنمیشدم دیگه ول کردم خودمومشغول کردم دوماه دکترنرفتم فقط خودموگرفتم گرمی وورزش وپیاده روی وماه دومش دراوج ناامیدی خداامیدوارم کردبارداربودم ایشالاخداکمکت کنه گلی بیخیالش شوایشالاباردارمیشی

من با دوتا ۱۹ نشدم

۱۵ و ۱۸

من فکر میکنم روز 9 یا 10 سیکلم فولیکول 17 داشتم

من با۱۵😍

من با۲۶😉

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
بانو بانو قصد بارداری
ابرا ابرا قصد بارداری