اصلابه این چیزفکرنکن من 4سال تمام هرماه چک میکردم فولیکولام عالی بودباردارنمیشدم دیگه ول کردم خودمومشغول کردم دوماه دکترنرفتم فقط خودموگرفتم گرمی وورزش وپیاده روی وماه دومش دراوج ناامیدی خداامیدوارم کردبارداربودم ایشالاخداکمکت کنه گلی بیخیالش شوایشالاباردارمیشی
من با دوتا ۱۹ نشدم
۱۵ و ۱۸
من فکر میکنم روز 9 یا 10 سیکلم فولیکول 17 داشتم
من با۱۵😍
من با۲۶😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.