تورو خدا سر در میارین جواب بدین ممنون میشمممم😫🤦🏻‍♀️

تصویر
۷ پاسخ

منم اینجوریه تازه خریدم ریجستر شده ام هس نمیدونم چرا واقعا تازه اینترنتشم خیلیییی ضعیفه

اگر خطت ایرانسل برا شوهر منم همینجور شده بود زنگ زد ۷۰۰ براش درست کردن

الان چند خریدین 13 پرومکس رو؟؟؟؟

برای منم اوایل میشد الان خوب شده

دوباره دادی گوشیو خریدی😐😐😐😐خوب چکاری بود فروختی 😕😕😕حداقل گوشی خودتو میدونسی چیع

گوشیت چی هست؟؟
برای من ایفونه گاهی اوقات اینجوری میشه چون رجستر موقت داره اینجوری میشه ولی وقتی میزارم هواپیما در میارم اوکی میشه دوباره

مال منم گاهی اینطوری میشه ولی خیلی کم

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری