پسر من ۳۶ هفته باوزن ۳ کیلو دنیا اومد دستگاهمنرفت
من دیابت بارداری داشتم،بچه iugr شده بودو ۳۷هفته و صفر روز زایمان کردم.
بخاطر دیابت بارداری امپول ریه رو نزده بودم با نظر دکترمم، تاریخ زایمانمم تو ۳۶ هفته مشخص شد گفتن بخاطر iugr، هفته بعد باید زایمان کنم،که دکتر۳۶ هفته به بعدم گفت نمیشه امپولو بزنی، با وزن ۲۶۰۰ دنیا اومد و۴ساعت رفت تو دستگاه بخاطر تنفسش و بعدش خداروشکر اوکی بود
من ۳۷ هفته یک روز زایمان کردم وزن ۲۹۵۰ بود و خداروشکر بستری نشد
من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم
امپول ریه نزدم چون دیابت داشتم
بچم ۳ کیلو بود دستگاه هم نرفت
نگران نباش عزیزم
به بچه مونده،دکتر من چون دخترم حزکتش کم شده بود ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین کرد و گفت بچه کامله تو این تایم
خدارو شکر دستگاهم نرفت
من 37و سه روز دخترم به دنیاومد وزنش 2900ولی دستگاه نرفت
من ۳۷هفته و ۴روز زایمان کردم
امپول ریه هم زده بودم توی ۲۸هفته
با وزن ۲۹۴۰بدنیا اومد دخترم دستگاهم نرفت
نگران نباش از ۳۶هفته بچه کامله
۳۷هفته ۴ روز زایمان کردم نه پسرمن نرفتم امپولم نزدم وزنش ۲۹۰۰بود
من ۳۷هفته و ۱روز کیسه ابم پاره شد سزارین شدم وزن بچم۳۱۰۰بود امپول ریه ام نزده بودم دوروز بستری شد چون تند تند نفس میکشید ولی یکی از اقوام ۳۵هفته زایمان کرد دستگاهم نرف
من ۳۷ هفته زایمان کردم با اینکه وزنش ۳۶۰۰ بود اما ۶ روز رفت دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.