یدونه پلاک لبوبو گرفتم یدونه هم سه چرخه
ک اونو از الان با هم میریم بیرون استفاده میکنم
اگه توانشو داری النگویی چیزی
نداری یه سکه سوتی چیزی
در کل طلا خوبه
من برا پسرم حتی یکی دو تومنم اضافه داشته باشم میخرم نگه میدارم
برا ایندش به درد میخوره
چون اون الان خیلی متوجه اسباب بازی و عروسک و این چیزا نمیشه
بزرگتر ک شدن اسباب بازی میخره ادم که خوشحالشون کنه
هرچی که نیازشه و در توانتونه
میتونی یه اسباب بازی بگیری با مابقی پول براش طلا بگیرید که بعدا به دردتون بخوره
ماشین شارژی یاموتورشارژی
هر چی که در حد توانته عزیزم
منم نمیدونم طلا که پولمون نمیرسه انشالله دست و بالمون باز بشه از این ماشین چهارچرخا بخرم براش شاید همونم از دیوار گرفتم
منم نهاوندیم خوشبختم😊
من سکه خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.