۱۳ پاسخ

اونوقت پیدرولاکس ضرر نداره،روده رو تنبل نمیکنه؟

شیر پاستوریزه میدی هرروز؟؟

من از موقع شیر نمیدم پسرم راحت شده دیگه یبوست نمیشه

آره عزیزم ازبدوتولدش

شیر علت اصلی یبوسته پسرم همش یبوست داشت دکتر گفت قطع کنم خدا رو شکر خوب شد حالا اگه میوه هم بخوره خیلی بهتره

اره دوسال ک اینه
قدووزن بچتون میشه بگید

زینک باعث میشد یبوست بگیره قطع کردم خوب شد راحت شد

نه یبوست نیس

پسر من فقط با پدرولاکس انجام میده یک روز ندم کارشو انجام نمیده

سعی کن لبنیات زیاد ندی شیر ماست یبوست می‌کنه
ناشتا آب ولرم بده بخوره لواشک خونگی

آره🫠

چند ماهه با پیدرولاکس دفع داره🫠🫠🫠

اره متاسفانه 🤕

سوال های مرتبط

مامان کوچولو و تو دلی مامان کوچولو و تو دلی ۲ سالگی