من همیشه وقتی خوابه میگیرم
وگرنه عمرا بذاره
نه خداروشکر، پسر من مشکلی نداره با ناخن گرفتن.
من با قیچی مخصوص میگیرم، ازین قیچی سر گردا.
با ناخنگیر خودم میترسم ناخنشو بگیرم. اما این قیچیها عالیه. هربار ازش استفاده میکنم، رحمت میفرستم به سازنده ش!
اصلا دختر من نمیترسه اتفاقا یکم ناخن هاش بلند میشه خودش میگه بیا ناخن هامو بگیر
نبابا کاری نداره
قبلا فقط موقع خواب ناخن هاش را میگرفتم
الان موقعی که داره تلویزیون میبینه ، میزاره
ولی روی ناخن های پا یکم حساس تره
من تا حالا نذاشتم ببینه ناخنشو میگیرم ، از نوزادی تا الان وقتی خوتبه میگیرم
واای اصلا نمیزاره🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.