شیر دوشیده فقط ۴ ساعت تو یخچال باشه قابل استفاده هست بعد اون باید بریزی دور
نباید اینکارو کنی جدا بذار
تویه بیمارستان و بهداشت این جور به ما گفتن اگر شیری رو دوشیدی و ریختی تویه ظرفی و ۲ ساعت بعد دوباره دوشیدی دیگه نمیتونی به اون ظرف اضافه کنی و تویه ظرف جدید بریزی
اینی الان دوشیدی رو بزار یه ظرف جدا سرد بشه بعد میتونی به قبلی اضافه کنی
تو ی ظرف دیگه بریز
من شنیدم نباید این کارو کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.