۶ پاسخ

شیر دوشیده فقط ۴ ساعت تو یخچال باشه قابل استفاده هست بعد اون باید بریزی دور

نباید اینکارو کنی جدا بذار

تویه بیمارستان و بهداشت این جور به ما گفتن اگر شیری رو دوشیدی و ریختی تویه ظرفی و ۲ ساعت بعد دوباره دوشیدی دیگه نمیتونی به اون ظرف اضافه کنی و تویه ظرف جدید بریزی

اینی الان دوشیدی رو بزار یه ظرف جدا سرد بشه بعد میتونی به قبلی اضافه کنی

تو ی ظرف دیگه بریز

من شنیدم نباید این کارو کرد

سوال های مرتبط