۴ پاسخ

پسر من زیاد بغل نمیخواد ولی اصلا چهاردست و پا یا سینه خیز نمیره و خیلی نگرانم کرده

دقیقاااا

مگه اينا بزرگ ميشن نبايد بهتر بشن چرا به ما رسيد كلا همه چيز برعكس شده 😐🤦🏻‍♀️

دقیقا بچه منم از وقتی ۸ شد ایتطور شده بشدت بغلی گریه جیغ بد خواب

سوال های مرتبط