۴ پاسخ

بخوای باردار بی 4ونیم خیلی زیاده.. بهت لووتیروکسین میده.

منم تیروئیدم اونقدر بود دارو نداد بهم

تیرویید کاری ب بارداری نداره عزیزم تو فقط دارو مصرف میکنی ک ثابت بمونه

ارههههه

سوال های مرتبط