۹ پاسخ

زیاد هم هست
پسر من یک‌سالگی سه کلمه میگفت چقدر من غصه می‌خوردم چقدر تمرین می‌کردم کتاب میخوندم
ولی یهو حرف افتاد نزدیک دو سال.دو سالگی مثل آب خوردن جمله میگفت
و بعد آنقدر قشنگ حرف میزد که همه میگفتن زود حرف افتاده؟
ماشاالله پسرت اینهمه کلمه میگه

ماشالا خوبه پسر من بابا، مامان، اقا، اده،الو ، خاله رو هم میگه عاله، گاهیم دادا، اجه ینی داداش اجی

منم پسرم ده ده
توپ
مامانی مامان مه مه مامی😂
بابا نمیگ اسم شوهرمو میگ. حسین
یا علی
کیه
این کیه

دختر من

ماما
بابا
عمو
هاپو
دد

عااااالیه

هیچی نمیگه خخخخ فقط تاب تاب

خیلی هم خوبه دختر منم همینا رو میگه

ماشاءالله بهش دختر من فقط بابا میگه

آره عزیزم ماشاالله بهش

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی