سلام دوستان تو هفته هشتم جنسیت مشخص میشه

۶ پاسخ

نمیشه اصلا😅

۷ هفته و ۴ رور ک گذشت ی ازمایش خون هست ۹۸ درصد درسته سلفری نیست فق برا تعیین جنسیته .
قبل عید ۲۹۵۰ بود الان نمیدونم

نه
۱۲ هفته انتی احتمال میده
تشخیص درستش میره تا سونو آنومالی ۱۸هفته

😅😅😅😅😅
هفته ۱۴ سونوی انتی تازه حدس میزنه
هفته ۱۲ ب بعد هم میتونی سلفری بدی

نه نمیشه.۱۲هفته اونم فقط احتمال میدن

نه 😐

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وهفتم بارداری