۳ پاسخ

عزیزم مرکز ناباروری حتما آزمایش بده چون رنجش دقیق نیست این ازمایشگاها
مورفو پایینه تحرک پایینه تعدادم معمولی حتما کلینیک آزمایش بده و ببر دکتر اورولوژی

از مسئول آز سوال نکردی ؟

تحرک اسپرم پایینه فک میکنم

سوال های مرتبط