۶ پاسخ

من بعد زایمانم اینجوری بودم کمخونیم خیلی زیاد بود ، هموگلوبینم 7 بود
روزی دوتا آهن میخورم با قرص جوشان ویتامین سی، دکترم گفت آهن و با ویتامین سی بخوری جذبش بیشتر میشه

اهن تزریقی ننوشته برات؟
کم‌خونی شدید سرم اهن مینویسن

یه سوال همیشه هم سر درد داری بخصوص نزدیک پریودی؟؟

اینکه این حالت بهت دست میده قند خونت میوفته همیشه یه شکلات کاکائو یه چیز شیرین تو کیفت داشته باش و سریع بخور وقتی اینجوری میشی
مطمئن باش دیگه این اتفاق برات نمیوفته

عزیزم منم مثل شمام.اهن تزریق کنی خوب میشی.دکتر خون تزریق میکنه

منم کمخونی شدید دارم فشارم میفتاد درحدیکه باید سوزن و سرم بزنم فعلا دارم روزی دوتا آهن میخورم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی