۳ پاسخ

برا منم دقیقا همینجا تیر می‌کشه هر چند روز یه بار اگه یکم سر پا بمونم که بیشتر هم میشه

آره رباط ها و لیگامان ها دارن جا باز میکنن

برای منم چند روز درد میکرد ب دکترم گفتم ی هفته برام شیاف نوشت بعد خودمم خیلی استراحت کردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد