مامانهایی که از این شیشه ها استفاده کردین نظرتون چیه؟

۹ پاسخ

اصلا خوب نیست
اونت یا دکتر براون خیلی بهتره

چقدر قیمتش خوبه جاهای دیگه من ۵-۶ تومن دیده بودم

مو میگیره سیلیکونیه

اگ میخوای زیاد هزینه نکنی شیشه شیر بی بی لند طرح اونت پیرکس یا طلقی بگیر سر شیشه هاشم قیمتش مناسبه چون هرچندوقت یبار باید سرشیشه عوض بشه و بی بی لند قیمتش مناسبتره

منم همینو گرفتم ولی ضد چکه نیست و پرز میگیره باید مداوم حواست باشه تمیز بشه

برای نوزاد سایز چند باید بگیرم

اینا هم پرز میچسبه بهش هم اون درجه هاش بخاطر تیره بودن بدنه خوب مشخص نیست مارک دکتر براون خیلی بهتره

من خریده بودم راضی نبودم هم پرز میچسبید بهش هم شماره هاش چون هم رنگ بدنه بود شبا سخت دیده میشد

عالیه من برا پسرم خریدم الان فقط سر شیشه رو عوض کردم برای دخترم استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری