۸ پاسخ

من ک آغوشی از قبل داشتم اما دیگ کمر نداشتم

من نخریدم از کسی قرض گرفتم اصلا دوس نداشتن

افتضاحه نشیمنش پهنه بغل پای بچه اذیت میشه من خریدم رفتم‌ پس دادم

اصلا نخریدم
به نظرم لزومی هم نداره

والا من دوتا خريدم كالسكه دوقلو خريدم ولي اينا بغل دوس دارن😂😂😂😂

من اصلا استفاده نکردم و نخریدم کلا، چون با ماشین این ور اون میرفتم لاز سلیقه ی دیگه

والا ما از توخونه نمی‌تونیم تکون بخوریم
اصلا نمیشه رفت بیرون

به نظرمن نگیرمن خودم دوقلودارم دیگه تاچندوقت نمیشه جایی رفت

سوال های مرتبط

مامان گیلاس بانو مامان گیلاس بانو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری