خانوما این آغوشی کاربردیه به نظرتون؟ قیمت ۴۳۰ گذاشته

تصویر
۱۱ پاسخ

بله خیلی خوبه من برای دخترم گرفته بودم کسی میخواست بغلش کنه اذیت نمیشد بچم

خیلی بدرد بخوره بغل کردن نوزاد که کوچولوعه راحت تر میشه

خیلی خوبه بچه لیز نمیخوره سبکه راحت برا شیر دادن مخصوصا

مامان جون ما یه کانال تو بله داریم که هر چی درمورد سیسمونی و ضروریاتش هست اونجا میذاریم و سایت ها و فروشگاه هایی که ازشون خرید کردیم و راضی بودیم معرفی میکنیم
اگه دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره 💚
@ninidooni

اگه بچه ات ب همه میدی آره ولی فقط خودت بغلش کنی نه

عالیه

اره عزیزم اینا قنداق سوئیسی
معمولا ست کامل با تشک و پتو و اینا داره یه نگاه کن شاید ست رو بیشتر دوست داشته باشی
ولی خب یکم قیمتش عجیب پایینه از جای مطمئن بگیرید چون پارچه مهمه برای نوزاد

قیمت ۴۳۰هزار🙄

میشه پیجشو بدی؟

عالیه من سر بچه اولم خیلی به دردم خورد

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری