خانومایی‌ که دوقلو دارین از کی بچه ها رو حس کردین

۶ پاسخ

من هنوز متوجه نمیشم

من الان متوجه. میشم

برای من که هنوز زوده

من ۱۷ هفته حرکت یکی از قل هامو واقعااا حس کردم چون دستم رو شکمم بود قشنگ ضربه زد به دستم
دو سه تا آلوبخارا خورده بودم

من خیلی زود متوجه شدم

من از ۲۹ب بعد حرکتشونو می‌فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اهورا🩵ماهورا🩷 مامان اهورا🩵ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری