۱۲ پاسخ

آب پز رنده میکنم

من فقط رنده میکنم آبپز نمیکنم

تو‌ موادش ک میذارم هویجم‌میندازم بعدم با سیب زمینی میکوبم
اتفافا دیشب الویه درست کردم جاتون خالی خوشمزه شد

من خام رنده میکنم خیلی ریز

منم آبپز رنده میکردم ولی یکی دوباره خام رنده میکنم به نظرم خوشمزه تر میشه...سلیقه ایه

عزیزم من الویه درست نکردم خیلی وقته میشه دستورش بگید

آبپز

ابپز بهتره

آب پز میکنم

آب پز میکنم بعد رنده میکنم

فداتون

آب پز میکنم

سوال های مرتبط