۷ پاسخ

من مرغ رو با زردچوبه و پودر سیر میزارم بپزه
ریش ریش میکنم سیب زمینی ابپز و تخم مرغ ابپز هم رنده میزنم ب مرغ اضاف میکنم
خیار شور هم نگینی ریز میزنم
همین
سس هم ترکیب هزار جزیره و مایونز میزنم . یکم آویشن و فلفل سیاه و قرمز و نمک هم ادویه عد
خیییییییییلی خوشمزه میشه
باید طعم سیر همه جاش بپیچه ها! کم نریز

تخم مرغ نریزی یه هویج به جاش بریزی بهتر میشه بو هم نمیده

من سیب زمینی آبپز و مثلا برا ۵تا سیب زمینی ۲تا تخم مرغ میزنم زیاد بزنی بد میشه رنده میکنم و خیارشور هویج و نخود فرنگی و ذرت و فقط مرغ ریش ریش میزنم و بهش سس سفید و نمک وپودر سیر و فلفل سیاه میزنم دو قاشقم از آب مرغ میزنم فوق العاده میشه

سیب زمینی و تخم مرغ آب پز
نخود فرنگی و ذرت و هویچ
مرغ هم اب پز ریش ریش
خیارشور در نهایت سس

سینه مرغ ابپز شده با نمک و سیر و پیاز
سیب زمینی تخم مرغ ابپز
کالباس نگینی شده ذرت نخود سبز خیارشور هویچ رنده شده کم مقدارش
همه رو با سس سفید قاطی کن

سیب زمینی تخمرغ هویج آبپز میکنیم
سینه مرغ همراه سیروپیاز ادویه پخته وقتی پخت ابشو ریخته و سینه پخته رو ریش ریش کرده سیب زمینی تخمرغ پخته هویج پخته رو همه رو رنده کرده اگه داری یکم نخود فرنگی یا ذرت مکزیکی پخته شده روش بریزی همراه خیارشور نمکی نگینی خرده شده همه رو داخل یک ظرف همراه سس مایونز و کمی ماست و نمک و یکم آویشن همش مخلوط کن تا یدست بشه

سیب زمینی اب پز تخم مرغ ابپز خیارشور نگینی ریز سس مایونز کالباس یا مرغ ریش ریش شده
بعصیا هویجم میزنن من دوست ندارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی