۲ پاسخ

مایع فرنی درس کن میتونی شکلاتی باشه یا وانیلی بیسکوییت پتی بور بچین توظرف مایع رو بریز روش لایه لایه تکرار کن تا موادت تموم بشه روش سلفون بکش بذار یخچال

سه لیوان شیر دوسه قاشق آرد پودر کاکائو یکم کره شکر یادم نیست ولی خب بزن طعمش بچش هم میزنی تا بجوش بیاد یه ۳ ۴ دیقه بمونه رو گاز بعد اگر شکلات تخته ای داری بنداز لاخلش ی تیکه حالا بیسگوییت هاتو یا خرد کن یا لایه لایه بریز سسشو بریز خرد کنی میتونی داخلش گردو و پستا خرد شده هم بزنی

سوال های مرتبط