۵ پاسخ

منم‌ مشکل معده دارم علائم زخم چیه

زخم داری علائمت چیه

من فقط قرص میترونیدازول
بعد رعایت غذایی
انواع حبوبات قطع
دوغ نوشابه اوناع چیزای گازدار قطع
فلفل ادویه جات تند
پیاز سیر
ترشی
چیزای نفاخ قطع
من دوسال همه اینارو کنار گذاشتم خداروشکررر خوب شدم

پسرم زخم معده داره و آندوسکوپی شده و داره دارو مصرف می‌کنه و باید رژیمتو رعایت کنی

شوهرم زخم معده داشت با عرق نعنا و بارهنگ بهتر شد

سوال های مرتبط