۷ پاسخ

یه دسر هست به اسم روکر
خیلی راحته درستش کن بهتر از ژله هست‌
سرچ کن روکر موز میاد

با بستنی درست کن
گوگل سرچ کن راحته

ژله بستنی رورتی هم خوبه

اگه قالب داری بریز تو قالب. قالبی دربیار میخوایی سفت تر هم بشه یک قاشق پودر ژلاتین اضافه کن

راحت ترینش با بستنی وانیلی ک خوشمزه هم هست ژله و اب جوش و بنماری کن و
ب جای اب سرد بستنی بریز و بریز تو ظرف لایه های نازک بریز خیلی خوب میشه

من پاستیل میریزم . تو ژله الوورا
وقت بست . لایه بعدیش ژله رنگ دیگ میتونی بریزی . نخاستی ام نریز همون یه الورا با پاستیل کافیه

ژله تخم مرغی بلدم
جا تخم مرغی داری که تو یخچال میزارن؟

سوال های مرتبط