۶ پاسخ

چند مدت بخورم ؟ هر روز حتی زمان پریودی؟
من یک ماه تقریبا خوردم اما زعفران و گرده گل نریختم زنجبیل دارچین عسل سیاه دونه جنسینگ بادام گرده نخل ریختم

گرده نخل، گرده گل، دارچین، زنجبیل ، هل زعفران ، ریشه جیسینگ ( بسته بندی عطازی داره بردار خشک کن بعد پودرش کن)
میخک چند تا دونه، همه اینا باهم پودر کن

بریز تو عسل طبیعی
مقدارش من از هر کدوم بکم مثلا ریختم
اندازه خاصی نزدم

دو دفعه حامله شدم هر بار ماه اول

با اسپرم یک میلیون و تنبلی تخمدان خودم

خیالت راحت

دکتر واست ویتامین eهم نوشته؟من ماه پیش ویتامین eمبخوردم،میگم شاید تاثیر داشته باشه

از درگاه خدا ناامید نشو من خودم ۸ماه تو اقدام بود کلی دارو اینا همسرم مشکل داشت تو اوج ناامیدی باردار شدم انشاءالله تو هم باردار میشی با عذاب دادن خودت مشکلی حل نمیشه آروم باش

عزیزم نا امید نباش بخدا منم ماهی که بیخیال شدم و امپولارو نزدم باردار شدم،درمانتو پیگیری کن ولی سعی کن بیخیال باشی،به خودت بگو شد شد،نشدم نشد.
میدونم واقعا سخته ولی وقتی که رهاش کنی و یکم ذهنتو ازاد کنی حتما خودش میاد سمتت❤️ایشالا بیای زودتر خبر بارداریتو بدی

درست میشه عزیزم توکلت ب خدا باشه، چیزی بروز از خدا نخواه من بزور خاستم داد بعد ازم گرف، ان شالله ب وقتش دامنمون سبز میشه عزیزم💚 امیدت ب خدا باشه

سوال های مرتبط