این بچه چرا باید کپی باباش باشه....:/

تصویر
۱۱ پاسخ

اون قدر هم شبیه نیست
ترکیبی از جفتتونه

اره شبیه باباشه😐 دیگ معمولا پسر بچه ها به باباها میرن

بچه های اول شبیه بابا میشن معمولن

چون باباشه🫠

کد باباشه
برای منم اینجوریه دوتاشون شبیه باباشونن

مال منم شبیه باباشه 😐

ولی شبیه شماستاااا🙊

به خودتون بیشتر شبیه

خیلی شبیه نیست که

شباهت زیادی نداره

شانسم نداشتم بچم شبیه خودم بشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی