خانما کسی موهاشو تو شیردهی رنگ کرده

۴ پاسخ

من لایت کردم گوشه های موهام زیاد باز نکرد

سلام منم رنگ کردم

اره من رنگ طبیعی زدم

سلام وقت بخیر
بله مشکلی نداره فقط بهتره از ریشه رنگ نشه

سوال های مرتبط