عزیزم یه سوال نامرتبط..گلبول سفید بچه تون اکی شد ؟؟اگه توضیح بدین ممنون میشم
من چندتا مارک دادم ک طعم های مختلف باشه... پسرم ویواکیدز رو خیلی خوشش میاد مارکشم خوبه
بی بی جویس
بی بی جویس و پدیا بست خوبه
والا دکتر پسرم گفت بهتره از یکسالگی به بعد از شربت مولتیویتامین بجای قطره استفاده کنید و شربت مولتیویتامین سانستول معمولی رو پیشنهاد کرد و منم بلافاصله بعد از تولد یکسالگی دادم و راضیم ازش. همه جوره خوبه.صبحا بعد از صبحانه ۲/۵ سی سی تا دوسالگی که میشه ۵ سی سی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.