۵ پاسخ

عزیزم یه سوال نامرتبط..گلبول سفید بچه تون اکی شد ؟؟اگه توضیح بدین ممنون میشم

من چندتا مارک دادم ک طعم های مختلف باشه... پسرم ویواکیدز رو خیلی خوشش میاد مارکشم خوبه

بی بی جویس

بی بی جویس و پدیا بست خوبه

والا دکتر پسرم گفت بهتره از یکسالگی به بعد از شربت مولتی‌ویتامین بجای قطره استفاده کنید و شربت مولتی‌ویتامین سانستول معمولی رو پیشنهاد کرد و منم بلافاصله بعد از تولد یکسالگی دادم و راضیم ازش. همه جوره خوبه.صبحا بعد از صبحانه ۲/۵ سی سی تا دوسالگی که میشه ۵ سی سی.

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی