سلام خانم ها آب هویج بدم به بچم

۱۱ پاسخ

عزیزم آبمیوه طبیعی رو بعد از یکسالگی اونم محدود بدین
فعلا از پوره ی میوه استفاده کنید

بده عزیزم

تایکسالگی‌ ابمیوه‌ ممنوع‌ چون‌ قندش‌ بالاس

نه نده ابمیوه قندش بالاس ممنوعه فعلا

کمش موردی نداره

من هروقت واسه خودمون درست میکنم چندقاشقی بهش میدم

من دادم تازه با بستنی خیلیم دوس داشت 😄 میشه آب سیبم بریزی توش خیلی خوب میشه

نه نده قند بالایی داره بدرد هم نمیخوره

بده بخوره

اخه میگن زیر یک سال ممنوعه

آره بده

سوال های مرتبط

مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۱ سالگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان محمد حیدر مامان محمد حیدر ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهاروعلی مامان فاطمه بهاروعلی ۴ ماهگی