عزیزم آبمیوه طبیعی رو بعد از یکسالگی اونم محدود بدین
فعلا از پوره ی میوه استفاده کنید
بده عزیزم
تایکسالگی ابمیوه ممنوع چون قندش بالاس
نه نده ابمیوه قندش بالاس ممنوعه فعلا
کمش موردی نداره
من هروقت واسه خودمون درست میکنم چندقاشقی بهش میدم
من دادم تازه با بستنی خیلیم دوس داشت 😄 میشه آب سیبم بریزی توش خیلی خوب میشه
نه نده قند بالایی داره بدرد هم نمیخوره
بده بخوره
اخه میگن زیر یک سال ممنوعه
آره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.