میشه به پسرم آب هویج بدم؟

۴ پاسخ

خیر نیترات بالا داره با ویتامین Aبهترین موقع استفاده اب هویج بعد ۱ سالگی هست

من اب لیمو شیرین میدم.ولی هویج ندادم تاحالا

بالا میاره احتمالا

نه ، قند شدیدا بالایی داره آب میوه ، حتی اگر طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۱ سالگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان ميكائيل👼🏻🩵🧚🏻‍♂️ مامان ميكائيل👼🏻🩵🧚🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی