۲ پاسخ

اره ولی زیاد نده
بتاکاروتن داره،زیادش حوب نیس

تونستن که میشه ولی چون فیبر نداره و قند خیلی بالایی داره دکتر ها توصیه میکنن از آبمیوه کمتر استفاده بشه و خود میوه و سبزیجات بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۱ سالگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه بهاروعلی مامان فاطمه بهاروعلی ۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی