۹ پاسخ

ما سکه می‌بندیم به نافش با پارچه..یکمم از موی مادر قیچی میکنیم کز می‌دیم سر گاز و میریزیم رو نافش و سکه میبندیم

دختر منم تا چند روز یه قطره دوقطره خون میومد خودش خوب شد

چیزی نمیشه روش یه پارچه نخی بذار خودش خشک میشه ..ناف بیفته یه نمه خون میمونه روش ، و تا مدت ها خشک میمونه خودش می‌ره ..خودن خشک شده رو نکنید و دست نزنید

یکم اشکال نداره

عزیزم ی مقدار آرد زرچوبه ی کوچولو اب باهم قاطی کن خمیری شه مقدار هرکدوم کم برداریا زرد چوبه بیشتر باشه ی خمیر کوچولو درست شه کافیه با ی گاز استریل ببند رو نافش اون خمیر قشنگ بزار روی ناف . من مادر بزرگم گفت گذاشتم آنی خوب شد

اگه خودش افتاده و خون کم اومد دستکاری نکن آب نزن بزار خوب بشه ولی اگه مدام خونریزی میکنه ببر دکتر و اگه نگرانی صلاح خودت رو بکن

خونابه تا چند روز طبیعیه به من دکتر گفته بود فقط با سرم شستشو و پنبه تمیز کنم

کم باشه عیب نداره برای دختر منم نافش افتاد یکم خون اومد الان دیگه خوب شده

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی