۵ پاسخ

من ناهار نخورده بود فرنی درست خورد

توپک خرما درست کردم اگه بخوره اونو میدم با چنتا دونه بیسکوعیت مادر

امروز براش پنکیک اسفناج درست کردم

من معمولا میوه میدم. یا هم با پوره میوه و جودوسر قاطی میکنم

فرنی، خامه عسل البته امروز پسر هیچی نخورد

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🧚‍♀️ مامان دلاریس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی