۱۳ پاسخ

تجربه ات بامنم در میون بزار میخوام بگیرم پسرمو از پوشک

چه دختر سبزه ی خوشگلی ماشالا بهش😘😘

من خيليي وقته خودش از پوشك گرفته شد بدون اينكه اذيت كنه 😀 همينطور واسه شير خداروشكر براي دوتا اصلا نفهميدم

وای منم راحت شدم

ایشالا قسمت منم بشه 😫

تبریک😅

منم پسرمم دوسالگی گرفتم

وای خیلی حس خوبیه ادم اولش یه عذابی میکشه ها ولی بعد راحت میشه

منم منم😅😆

من خیلی وقته مرداد میشه یکسال😁😁

خسته نباشی پهلون خداقوت😂👏🏻

چند روز کشید😫

خوشا ب سعادتت

سوال های مرتبط

مامان دخترکم و پسرم مامان دخترکم و پسرم ۲ سالگی
مامان الاتی تی🌙🌙 مامان الاتی تی🌙🌙 ۳ سالگی