کدوم بیمارستان همدان زایمان کردی عزیزم
سلام عزیزم بسلامتی 🩷 نینی خوش قدم باشه براتون
کدوم بیمارستان زایمان کردین؟ ماما همراهتون کی بود ؟؟ و اینکه هزینه بیمارستان چقدر شد حدودا؟؟
اخییییییی بلاخره زایمان کردی عزیزم بسلامتییییی
حتما از تجربت بذار یکم حالت بهتر شد تو اینچروز
من یه هفته وقت دارم🤭😍
از تجربه ات بذار
مبارک باشههه 😍
طبیعی یا سز
بسلامتی عزیزم
مبارکه عزیزم
عزیزم مباااااارکه
مبارک باشه 🥲🥲🩷
سلام گلم تبریکمیگم ماشالله بهت خدا قوت شیرزن .🥰
یه جور دردیه که تا آخر عمرت فراموش نمیشه من مردن تو اون لحظات سخت نبود🤧
تبریک میگم ♥️
ولی ارزششو داره
خدا کمکتون کنه🥲امروز دکتر بودم یکی طبیعی زایمان کرده بود ناله میکرد از بخیه ها😫😫اومده بود دکتر ببینه مورد نداره گفت نه باید مراقبت کنی همینه🥲🥲
عزیزم خسته نباشی...خداقوت...تن خودت و بچت سلامت باشه خداروشکرتموم شدی❤️❤️
مبارک عزیزم
خیلی مبارک عزیزم
طبیعی بدون امپول؟
بچه اول تون بود؟
مبارک عزیزم😍🩷🤲🏻انشالله ماهم به سلامتی تموم بشیم
واقعا سخته
مبارکه 🥰❤️
ولی مهم اینه گذشت بالاخره..
تبریک بانوی شجاع
بله زایمان طبیعی درد داره
بسلامتی عزیزم طبیعی بودی یا سزارین
وای مبارکهههههه
طبیعی یا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.