۲۳ پاسخ

کدوم بیمارستان همدان زایمان کردی عزیزم

سلام عزیزم بسلامتی 🩷 نی‌نی خوش قدم باشه براتون
کدوم بیمارستان زایمان کردین؟ ماما همراهتون کی بود ؟؟ و اینکه هزینه بیمارستان چقدر شد حدودا؟؟

اخییییییی بلاخره زایمان کردی عزیزم بسلامتییییی
حتما از تجربت بذار یکم حالت بهتر شد تو اینچروز
من یه هفته وقت دارم🤭😍

از تجربه ات بذار

مبارک باشههه 😍
طبیعی یا سز

بسلامتی عزیزم

مبارکه عزیزم

عزیزم مباااااارکه

مبارک باشه 🥲🥲🩷

سلام گلم تبریک‌میگم ماشالله بهت خدا قوت شیرزن .🥰

یه جور دردیه که تا آخر عمرت فراموش نمیشه من مردن تو اون لحظات سخت نبود🤧

تبریک میگم ♥️
ولی ارزششو داره

خدا کمکتون کنه🥲امروز دکتر بودم یکی طبیعی زایمان کرده بود ناله میکرد از بخیه ها😫😫اومده بود دکتر ببینه مورد نداره گفت نه باید مراقبت کنی همینه🥲🥲

عزیزم خسته نباشی...خداقوت...تن خودت و بچت سلامت باشه خداروشکرتموم شدی❤️❤️

مبارک عزیزم

خیلی مبارک عزیزم

طبیعی بدون امپول؟
بچه اول تون بود؟

مبارک عزیزم😍🩷🤲🏻انشالله ماهم به سلامتی تموم بشیم

واقعا سخته
مبارکه 🥰❤️

ولی مهم اینه گذشت بالاخره..

تبریک بانوی شجاع
بله زایمان طبیعی درد داره

بسلامتی عزیزم طبیعی بودی یا سزارین

وای مبارکهههههه
طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط