من تولد یکسالگیش بود کادو دوچرخه 16 گرفتم وتاالانم هرروز داره سوارش میشه
16گرفتم 4سالشه
۱۶ خوبه
من از۳سالگی۱۶سوارمیشه
من ۲۰ گرفتم براش چون تو سن رشد هستن سریع قد میکشن کوچیک میشه براش
من ۳سالش بود دخترم ۱۲گرفتم براش
20.
۱۶ خوبه
پسرمنسایز۱۲اندازشه مال خواهرزادم سوارمیشداماخب بخوام خودم تواین سن بخرم ۱۶میگیرم که براسالهای بیشتری بتونه سوارشه
۱۲
وقتی ۴ سالش بود
۱۶ گرفتم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.