برای بچه ۵ساله دوچرخه چه سایزی گرفتید

۱۱ پاسخ

من تولد یکسالگیش بود کادو دوچرخه 16 گرفتم وتاالانم هرروز داره سوارش میشه

تصویر

16گرفتم 4سالشه

۱۶ خوبه

من از۳سالگی۱۶سوارمیشه

من ۲۰ گرفتم براش چون تو سن رشد هستن سریع قد میکشن کوچیک میشه براش

من ۳سالش بود دخترم ۱۲گرفتم براش

20.

۱۶ خوبه

پسرمنسایز۱۲اندازشه مال خواهرزادم سوارمیشداماخب بخوام خودم تواین سن بخرم ۱۶میگیرم که براسالهای بیشتری بتونه سوارشه

۱۲
وقتی ۴ سالش بود

۱۶ گرفتم من

سوال های مرتبط

مامان پسرک شیطون مامان پسرک شیطون ۴ سالگی
مامان ال ای مامان ال ای ۴ سالگی
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی