گوش نی نی هاتونو کی سوراخ کردین ؟؟؟

تصویر
۳۸ پاسخ

هر چی زودتر بزنی بهتره من گوش دخترمو سوراخ نکردم الان ۲ سالو ۷ ماهشه همش میگه سوراخ کن گوشمو ولی چون میدونم خیلی ترسوئه نمیبرمش همشم میگم چه اشتباهی کردم کوچولو بود سوراخ نکردم

روانشناسا میگن باید تا وقتی بچه خودش درخواست نکرده این کارو انجام ندی

۵ ماهگی به نظرم هیچ دختری نیست که نخواد گوشش و سوراخ کنه
پس بهتره تا بچه هست انجام بشه که یادش نمونه اون درد و

۲۵ روزگی
بنظر من باید زود سوراخ کرد چون مراقبتش راحتتره و خود بچه ها کمتر اذیت میشه تا اینکه بزرگتر بشه و بفهمه
بنظرم هیچ دختری هم نیس که بگه چرا گوشمو سوراخ کردین
من الان خودم انقد دوس دارم گوشمو یه سوراخ دیگه هم بکنم ولی میترسم

۳ ماهگی سوراخ کردم

3 ماهگی
بهترین کاری که کردم همون بود چون الان غلط میزنه یوقت میفتاد رو گوشش دردش میگرفت بیشتراذیت میشد

۴۰ روزگی

من هنوز سوراخ نکردم

تقریبا ۴ سالش بود خودش خواست منم بردم سوراخ کرد

4ماهگی

۴ماهگی

۲۰ روزگی

من ۳۸روزگی سوراخ کردم

هردوشون زیردوماه بودن

تو بیمارستان که دنیا امد ،گوشش همونجا سوراخ کردن

سه ماهگی

2ماه و 15روز

3ماهگی

هنوز سوراخ نکردم والا دلم نمیاد

۵ماهگی

ده روزگی

یه هفته بعد از زدن واکسن چهارماهگی

سه روزگی

۱۵ روز قبل واکسن ۴ ماهگیش

یه هفته پیش

من دخترم ششماهشه هنوز سوراخ نکردم

نه هنوز.دیگه قصد دارم ببرمش

شش ماهگی.ولی هرچه زودتر بهتر.
چون بزور میزاشت تابش بدم چربش کنم.

۴۲ روزگی

۳ ماه و نیمش بود سوراخ کردم

شاهی که میگی میدونی کیه؟ درموردش تحقیقم داشتی؟

۳ روزگی😐

30روزگی

اره من بااینکه زیاد میترسیدم چند روز پیش بردم سوراخ کردم خداروشکر فقط همون لحظه اذیت شد دیگع بعدش اومدیم خونه اذیت نکرد

5 سالگی

نکنید الان بزار سه چهار سالش ک شد

همین ماه دوازدهم

منم یکشنبه سوراخ کردم..

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی