کسی میدونه عطا اباد گرگان سیسمونی تخت کمد اینا هم داره قشنگ یا نه ؟؟

۶ پاسخ

به نظرم داشته باشه ولی من واسه مبل رفتم قیمتاشون نجومی بود از همون گرگان خریدم ولی از نظر کیفیت فک کنم عطاباد بهتره گرگانم خاستی بخری جاهای خوب برو

انومالی رفتی اجازه داد همسرتم بیاد داخل

نه من حضوری رفتم کلا شاید دوتا معازه داشت اونم ارزش اینهمه راه رفتن نداره رنگیرو قدیمی و گرون بودن
برو دور فلکه سرخواجه چندتا تخت و کمد هست و تو مطهری هست اونا خوبن

اره منم شنیدم داره

اوهوم منم شنیدم داره

من شنیدم داره ،همه قیمت هست بستگی داره چقدر هزینه کنی

سوال های مرتبط