دندونمو کشیدم چه مسکنی میتونم تو شیردهی بخورم؟

۳ پاسخ

ناپروکسن

اب نمکم تند تند قرقره کن نمک فراوون .درد و میکشه

استامینیفون سادە

سوال های مرتبط

مامان دو فرشته🩷🩵 مامان دو فرشته🩷🩵 ۲ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی