خانوما این ست ۱۹۰۰گرونه؟؟؟
#پوشک#شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

نه عزیزم
متاسفانه همه چیز همینطوری شده 🙃

نه گرونه اینجا من دیدم ۱۲۰۰

نه خوب

ببین گرونیه ولی تو سایتا چیزای بهتریم میتونی پیداکنی خوش قمیت تر ‌بعد یک نکته دیگه اینکه برای بچه کوچیک لباس سفید به نظرمن یکبارمصرفه . من ترجیح میدم رنگای تیره و چرک تاب بخرم که بتونم مدت طولانی بپوشونم

قشنگه ولی بنظرم گرونه

نه خوبه

قشنگه نه خوبه مدل دیکه چی‌داره؟

قیمتا ک همینا هست
من ی شلوارک تک گرفتم برا پسرم ۱۳۰۰

سلام نه عزیزم منم چندروز پیش گرفتم 1800

سوال های مرتبط