عزیزم زندگی عادی رو ادامه بده بهش فکر نکن نماز بخون مراعات کن رژیم بیمارستان رو انجام بده اگ بخاد بشه میشه دست تو نیست بقیش با بدنه ولی دنبال علائم نباش من هیچ علائمی نداشتم ولی مثبت شد
سر و ته لوبیاسبز رو بزن یه قابلمه رو اب کن توش یمقدار نمک بریز جوش که اومد ۲۰ دقیقه لوبیاهارو بریز توش بعد تست کن اگه نرم شده اب کش کن و نوش جان
عزیزم روزی دوبار نشاسته رو تو آب سرد حل کن و ی کم گرم کن بخور ، اصلا گرمی نخور مثل عسل و آجیل و ... ، توالت فرنگی استفاده کن، استراحت کن ، زیر پاهات ی متکا بذار که پاهات بلند باشه
علائم خاصی داری گلم؟ منم ۲ روز پیش داشتم
لوبیا سبز درسته یا خورد شده یا نصف شده ، با یه لیوان اب ، با شعله خیلی کم بزار بخارپز بشه تا زمانیکه ابش خشک بشه ، بعد بهش روغن زیتون و نمک و فلفل بزن با برنج یا نون بخور خیلیم خوشمزس
بخارپز کن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.