ترشح موکسی دارم و درد پریودیم زیاده چکارکنم

۴ پاسخ

برو بیمارستان انشالله به سلامتی زایمان میکنی🙂

فاصله درد هات منظم شد بعد برو راسی موکسی چیه

اگه درد ول میکنه میگیره برو بیمارستان چک کنن

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان زینب امیر عباس مامان زینب امیر عباس ۶ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۳ ماهگی