۲ پاسخ

من نانHAمیدم برای دل درد و رفلاکس و یه پودر دیگه ام هست قاطی شیر میکنم

خیلی بهش شیر میدی . پستونک بده بهش شاید ولع مکیدن داره . وقتی میخوای شصتا بدی سی تا سی تا بهش شیر بده وسطش اروقش بگیر . بعد شیر سریع نخوابوندش زیر سرش بالا باشه .

سوال های مرتبط