خانما شیرخشک گرون شده؟؟ مگه ۱۳۰ نبود؟؟

۵ پاسخ

کی ۱۳۰ بود
۱۷۰ بود

اپتامیل ۲۳۰ میگیرم

گیگوز آزاد ۳۰۰ میگیرم

من امروز نان گرفتم۲۵۰

من ک نان رو 250 میگیرم

سوال های مرتبط