خانمها وسایل بچه رو چطور میشورین؟و استریل میکنید؟

۵ پاسخ

توی سطل بزرگ اب و ریکا قاطیی میکنم میشورم

اول با مایع و اسکاج مخصوص خودش میشورم ابکشی مبکنم
بعد میزارم تو مایع استریل و اب یک ربع بعد دوباره با اسکاج خالی بدون مایع میکشم روش و میشورم

نمیدونم درسته کارم یا نولی خب شکر خدا تا الان مشکلی پیش نیومده

شیشه و پستونک با اب جوش استریل میکنم
ظرف غذا و لیوان و اینا هم اب و مایع ظرف شویی بعضی وقتا یه تور نازک میکشم روش بعد شستن میزارم افتاب بخوره بهشون

مزایا مامان پرستاره چیه???
که اسماشون میزنن

سلام عزیزم خوبی
شرمنده تاپیک بی ربط میزارم
تو سرچ گهواره داشتم درمورد قنداق سوییسی میخوندم دیدم شما گفتین برند رزبرن خریدین
عزیزم راضی بودی ؟ تا چند ماهگی استفاده کردی
اخه دیدم ابعادش از همه مارک ها انگار بزرگ‌تره
بنظرت ارزش داره ۲ تومن هزینه کنم براش؟

سوال های مرتبط