مایع استریل
آب داغ
من هم مایع استریل فیروز استفاده میکنم هم مایع ظرفشویی میزنم گاهی باد میزارم تو یه ظرف آب یکم بمونه بعد آبکشی میکنم. ولی در کل مایع استریل در حد یه قاشق چایخوری تو یه کاسه بزرگ از آب باید ریخته بشه... دیگه بو نمیده اون مقدار
نمیگیره که اصلا استریل کنیم
مایع استریل و استریلایزر اونت
اب . نمک
بطر آبش هم شیشه ایه
مایع استریل فقط
مانا خیلی خوبه اصنم بو نداره خیلیم خوب تمیز میکنه
"یونی" بو نمیده
من با آب داغ
مایع استریل گرفتم۲میلیون بابتش پول دادم بو وایتکس میداد دیگ استفادنکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.